2 Ocak 2011

Şimdi sende herkes gibisin.

Gökyüzü bomboş!
Tutabilceğim bir tek dileğim bile yok
Zehirliydin kökünden ucuna denk.
Dokunmamalıydım sana ..
Aldanmamalıydım o masumiyetıne.
Ama suçluydum bilerek kokladım seni.
Bilerek çektim içime kokunu,
Bilerek kattım benliğimi benliğine..
Şimdi şimdi düşünüyorumda,
Unutamam sandığım
unutmutmayı asla düşünmediğim
Unutmam değim seni zorda olsa unutmuşum.
Sende gittin...
Niye gttin ki???
Oysa çok farklıydın bende!
Özeldin..
Öyle bir iğne batırdın ki kalbime..
Öyle bir delik açtın ki ,
hissediyorum içimde ki o kör boşluğu
Ama çıkartamıyorum pas tutmuş ucu kalbimin
Kalbimin yokluğuyla beraber yarım yaşıyorum herşeyi.
Biraz ondan biraz da bundan işte ne fark eder ki artık neyse ne..
Başlayıpta bitiremediğim yazılarım.
Konuşupta devamını getiremediğim kelimelerim
Sokakta dalgın dalgın yürüdüğüm yollar..
Suanda bile devamını getiremediğim cümlelerim var..
Sen farklı olan kişi sen kimselerle kıyaslamayı bile aklımdan geçirmedğim özelim.
Sen varya! bence şimdi sende herkes gibisin..
16.04.2010/18.23

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder