2 Ocak 2011

Bilmiyorlar..

Yoksun şimdi..
Gittin mi gerçekten?
Bak halime.!
Gözlerim yaşlarla dolu.
Susmam mı gerek sence..
Yoksa gözlerimdeki yaş tükenip bitene kadar ağlamam mı?
Ağlama derdin ya bana,
Ama En çok sen ağlattın.
Hani gidişler varya sessizce habersizce.!
Kırılan kişi sen olduğun halde kendisiymiş gibi
Suskun gidişler.
Sende öyle gittin.
Kırılan bendim...
Arkasını dönüp gidense sen.
Durduramadım şu zamanı.
Hep bekledim gelmeyecek olanı..gelemeyecek günleri..
Ruhum kendi sürgününde ve gözlerim şahitlik etmiyor.
Kalbim kendi canımın katili yolunda.
Hep kendini suçluyor...
Saklambaç oynuyorum gelmeyecek günlerle...
Ebe benim..Tuttum nefesimi sayıyorum on'a kadar içimden.
Neye yarar sobeleyemedim bir türlü köşe bucak saklanan günlerimi.
Biliyormusun ?
Ben eski ben değilmişim!
Kime sorsam değişmişsin diyorlar..
Gülen gözlerimin yerini simsiyah bulutlar sarmış..
Ama gözlerimle neşemin değilde..Yüreğimin ağladığını bilmiyorlar...
 06.03.2010/23.27

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder