2 Ocak 2011

Tüm senli zamanlarım asıldı..

 Çok geç artık her şey için çok,
Geç…
Giderken durdurmalıydın beni
Yapmalıydın bunu ama yapmadın..
Gidişimi engellemeye durdurmaya gücün yoktu
Beklide biz var sandık.
İnsan isterse aşılamayacak engel yoktur derdin ya hani
İşte sende vazgeçilmez korkularını aşamadın bir türlü
Gelişim gibi olmadı gidişim
Giderken dönüp bakamdım yüzüne bulmadım kendimde o cesareti
Sen tanıdığım sen değilsin artık.
Ama ben bildiğin gibi önceden nasılsam şimdide öyleyim
Değişmem değişemem.
Bir kapının eşiğinde kaldı her şey..
Göndermeyecektin beni tutacaktın ellerimden
Arkamdan gidişimi seyretmeyecektin ..
O tenha yolları tek başıma yürümeme izin vermeyecektin.
Şimdi kapat gözlerini ve yıldızlara bak beni gör o yıldızlarda
Sesimi duy ortada bırakılmış sesimi.!
Ayrılıkla bitti her şey.
Konuşmak anlamsız
Kimsenin öğretmediği bir şeyi öğretmeni dilerdim giderken
 Mutluluğu dilenmiştim senden
Öğretemedin…
03.03.2010/18.46

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder