3 Ağustos 2011

Son mektup...


Dün zamansiz girdigin aklima apansiz bir huzun biraktin.
yururken bir basima sokaklarda yoklugun bir tokat gibi carpti yuzume
hizimi arttirdikca siddetide bir o kadar artiyordu.
her kose basinda karsima cikip oylece bakiyorsun yuzume
tam sana kosacakken yine yok oluyorsun
cok mu hosuna gidiyor bana aci cektirmek
seni karsiliksiz sevmem,yoklugunda kahrolmam mi sana guc veren?
kan revan icinde kalbim ustume ustume geliyor bu daracik sokaklar
kacmaya calistikca ben anliyorum bir sona daha geldigimi
ucurumun kenarindayim firtinalar kopuyor icimde
bosuna degilmis demek bunca cile meger seni sevmenin bedelini boyle odemem gerekiyormus
simdi ben sana asik olmanin ve sevmenin bedelini agir sekilde odemenin gururyla galip cikiyorum bu savastan.zor olsada atiyorum seni icimden.kelebek ol uc baska diyarlara gununu gun et omur boyu mutlu ol ve asklarin en agirni yasaman dilegiyle sevgilim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder