27 Ocak 2011

Beni siz öldürdünüz bayım!

Pardon bayım siz en son ne zaman aşık oldunuz
bir son bahar da mı ?
Ya da şehirler arası sefer yapan hangi tren garında buldunuz gerçek aşkınızı?

Üzgünüm!
ama siz benim düşlerimde yolunu kaybeden tek kişisiniz
geç kalmış bir günde hiçte hoşça kalmadınız..

Pardon bayım bakar mısınız ?
hangi yöne doğru gidiyordunuz?
kusura bakmayın bayım mutluluğa giden trenimiz az önce kalktı.

Ne kadar üzgün olduğumu bilemezsiniz ama peşinizdekilerden de kaçamazsınız.
sizi nereye giderseniz bulur ve sobeler.
siz en iyisi yüzleşin gerçeklerinizle.

Pardon ama bayım birşey sorabilir miyim
siz en çok hangi baharda göz yaşı döktünüz?

Ben hep son baharda gözyaşı dökerimde
aşkı anlatır bana,
el ele yürüyen sevgilileri,
üşüyen iki bedenin bir birine sarıldığında nasıl ısındığını hatırlatır...

Siz bayım en son ne zamn başkasında yer aradınız kendinize?
oysa hiç bilemediniz aslında ne kadar yeriniz olduğunu bende..
çoktan gitmiştiniz...

Bayım,yüzünüzde ki ifade bana birini hatırlatıyor,
yılların yorgunluğu derin çizgiler bırakmış yüzünüze
bir kırıklık var kalbinizde belli..

Mavi gözleriniz,
sisli bu bakışlar..
evet bayım evet siz benimsiniz
aşık olduğum adam sizsiniz
ama yine gittiniz bayım
BENİ SİZ ÖLDÜRDÜNÜZ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder