28 Aralık 2010

İLK AŞKIM İLK SEVDAM..


Hayatımda böyle bir şeyi ilk defa hissediyordum
İlk defa birinin gözlerinde eriyordum
İlk defa kalbim duracak gibi oluyordu
İlk defa böylesine karmaşık bir duygudan dolayı
Korku hissetmiyordum hücrelerimde
Güvenmiştim ilk defa sevmiştim
Evet sevgilim,hayatımda gönül kapımın kilidini kırmayı Beceren sendin ve kalbimin derinliklerindeki
Tahta oturmayı başaran yine sen
Öylesine bağlanmıştım ki sana
Sen çoşkun bir ırmak, ben küçük bir taş parçası...
Seninle birlikte coşuyor,
Seninle birlikte duruluyordu bu küçük taş...
İlk hüsran,ilk aşk acısı,ilk kalp yarası
İlk aşkı yaşatttın ama arkasından ilk hüsranı
Hediye etmeyi de unutmadın
İlk kez gülmemi sağladın ama
İlk gözyaşlarıda senin eserindi
İlk defa seninle olduğum için
Gurur duydum kendimle
Ama nefret ettim kendimle yine
Kültablalarına atılan küller kadar anlamsız mı geliyor yaşadıklarımız
sana
Yoksa yaşadıklarımız sigaranın zevk veren dumanı kadar özel ve tadına Doyulmaz mı senin için.
Cevabını bilemiyorum
Bende seni unutmak istiyorum
Ama keşke unutmak bunu dilemek kadar kolay olsaydı
Neylersin sevgilim;
Yudum yudum içmişim seni
Ve söküp atılamıyorsun öylesine bir sevda gibi...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder