30 Aralık 2010

Mars da 'YER' çekimi yoksa 'AŞK' çekimi de yoktur!

Hayattan tam elini ayağını yordamını çekmişken bir insan çıkar karşına..Belirli bir sıfatı yoktur o an.Sonra bir şeyler olur konuşmaya başlarsın farkında olmadan yakınlaşırsınız.Bütün olanların üstüne tuz biber anasını satıyım.Her boku unutuyorsun iki dakika da.Haaah tamam kurtarıcım diyorsun.O da sanki böyle zamanlarda insanların karşısına çıkmak için dünyaya gönderilmiş bir melek.Yoo hayır 'o' bir melek olamaz olsa olsa şeytan olur!Herşey bittikten sonra ana avrat , gelmişini geçmişini saygıyla öpersin.Sanki tek suçlu karşındakiymiş gibi.Kendinde de aramalısın suçu adam seni iki sözle tavlarken sende ağızının içine düşüp kanıyorsun bir çift güzel söze.Hiç mi duymadın kızım hayatında güzel söz?Soranlara ah be abi sen hiç mi aşık olmadın sankiyle başlayan sözlerini;bütün erkekler aynı hepsi 'şerefsiz'dir diye sonlandırırsın..Kapatırsın kendini odaya hayatında ilk defa başkalarından duyduğun müslüm babadan tut ferdi tayfura kadar dinlersin.Evet evet şaşırıp kalırsın ama bunu yaparsın ve rahatladığını hissedersin.Bir kaç gün sonra tekrar başlar aynı şeyler..Hayatın bozuk kronolojiden ibarettir.Kendini tekrarlar tekrarlar ve yine...Neden kızlar birine aşık olduklarında erkek başkasından yara almış bir şekilde amaçsızca yaşar ki? Karşılıklı işte sende yaralısın 'o' da farkında olmadan çekiyorsunuz birbirnizi..Öyle bir aranınız ki karşı koyulmaz.Kız başlarda imkansız diye başlar erkek aşık olduğunu sanar...Sonlarda kız aşık olur erkek bir de bakmış;abi ben naptım böyle ya bu kızda kim der gibi takılır.Karşı tarafın duygularıyla oynamak çok kolay aslında ve bu bir kızsa eğer..Biraz ilgi,biraz şefkat ve güzel söz..Bir kızın hayattan tüm beklentisi ömür boyu çok sevilmek başka ne ister ki?Son olarak erkek özüne döndüğü gibi arada ki samimiyet nefrete dönüşür.Canı yanmıştı bir kere o da can yakacaktı aklınca.Bir erkeğin canını yakmak severken piç gibi orta da bırakmak;üçüncü dünya savaşından asla galip çıkamayacağın anlamına gelir.Ve bu ilk aşkıysa eğer suç daha da ağır..Ben böylesine çok sevildiğimi bildiğim halde ayrılcam yok artık ,güneşin hiç doğmaması gibi birşey bu.Ya da mars da 'yer' çekiminin olmadığı gibi 'aşk' çekimininde olmaması  ve hiç sevilmiceğim anlamına gelmesi...Ben çok sevdim ama söyleyemedim işte bunu ona yapamadım..Kızım sen salaksın burda bül bül gibi şakırdıyorsun iş sevdiğini söylemeye gelince odun kesiliyorsun..Benim için ilk olan başkalarının 'ilk'iydi.Konuşmalarımzda özenle seçerdim her lafımı farklıydı benim için.En zor anımda çıktı karşıma..Başlarda imkansızlık aşka dönüştü benim için onun içinse aramız da birşey geçmedi aslında.Bir senedir en sancılı günlerim olsa gerek.Hayatımın en zor anları onunla gelen güneşli günlerimin yerini karanlık bulutlar aldı.Şuan eskı mesajlarına bakıp ağlıyorum.NERDEN BİLE BİLİRDİM BİR BOK HİSSETMEDİĞİNİ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder