2 Ocak 2011

BENİ KAYBETTİN...

İsmin hariç hiç bir hatıran kalmasın bende.
Güzellikler içinde hatırla beni..
Sana en güzel hediyem seni unutmak olacak.
Zaten yanımda yoktun ki...
Sıkıldım artık seni düşlerimde yaşatmaktan o yüzden vazgeçtim senden.
Gelsen bile artık ben yokum
Ben seni çok bekledim.
Sabretmek bitti...
Beni kaybettin.
İçimdeki ucsuz bucaksız seni ne hale getirdin bir bak sonrada dön bir bana bak..
Elindeki sen artık ne kadar küçük değilmi?
Senden aldığımdada öyleydi korkma.
Şimdi bana bak!
Yüzün olmadığı için bakamazsın ama...
Kalbimi karanlıklara gömdüm ardından seni..sonra resimlerini kağıtları sana dairleri.
Gözlerim yaş doldu yine ama yaş akmıyor artık biliyormusun...
Şimdi daha güçlüyüm sanki !
Ayrılığın acısı zamanla koyacak ama...
Bitti zor oldu ama bitti.
Artık gücüm kalmadığı için bitti.
İncittiğin yerler geçmedi diye bitti.
Aşkta gurur olmaz ama sevgide gurursuz olmaz diye bitti.
Senden vazgeçemem sandıgın için bitti.
Kendime günaydın diye bilmem için bitti.
Beni güzel hatırla aklında sadece gülüşlerim kalsın..
Beni öyle bir hatırla ki seni bekleyen biri değilde ağladığında sana acıyan biri olarak kalayım aklında..
BENİ KAYBETTİN..
26.09.2009/17.08  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder