3 Ocak 2011

Ahh şu kış...Nede çok soğutursun içimi.Yok mu senin hiç güzel yanların?Hep sevgililere mi açarsın o şefkatli kollarını.Dört mevsimden  ilk baharı yaşamadım hiç.Hep kışı yaşıyorm o yüzden üstüm başım uzun kollu.Ne kadar özen göstersem de hastalanıyorum hemen.Doktorum bile bıktı benden yakında istifasını verir.En son yanına gittiğimde kızmıştı bana kendime dikkat etmiyorum diye.Sadece bakıp gözlerine reçete mi vermicek misiniz diye sordum gözleri doldu ameliyat gerekiyor sana ancak o zaman iyileşirsin dedi.Kalbimi söküp atacaklarmış onu unutma pahasına başka bir kalp...Başka bir umut yok mu dememe kalmadan her zaman ikinci bir yol vardır ve sen bu ikinci yolu seçmek zorundasın dedi.Ayağa kalkıp gözlerimden dökülen yaşlarla siz dedim;ne için doktorluğu seçtiniz,yarı şaşkın yarı alaycı tabi ki de insanların hayatını kurtmak için dedi.Tuaf dedim siz benip hayatımı kurtamak değil tamamıyle değiştirmeye kalkışıyorsunuz.Bunun neresi hayat kurtarmak oluyor?Kalbimi yerinden söküp alsanız ne değişecek ki?Aklımda o hep varken başka bir kalple her zaman atmaya devam edecek...Ben göz göre göre intihar etmek istemiyorum..Eğer bir sebep arasaydım onunla göz göze gelmek bile benim için intihar sebebi olurdu zaten.!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder