16 Aralık 2010

Birbirlerine zıt iki kutuplarız aslında
seninle ben.
sen dünya ya kafa tutan venüs
bense sana direnen güneş.
aslında sen ;denizlere akan zehirli kan gibisin
yavaş yavaş karışmakta hüclerime yokluğun
oysa çok uzaktık birbirimize
yada cesetlerimizi aynı mezara gömecek kadar yakın
seninle sigaranın dumanı gibiydik.
içimize çektikçe bitirdik birbirimizi..


sen katranlarınla zehirledin beni.
ve şimdi gidiyorsun öyle mi?
beni bırakıp gidiyorsun
bu şehri terkediyorsun..
buz kesilen  bedenime birde giderken
kendine iyi bak seni seviyorum diyorsun.
 o zaman neden gidiyorsun be adam ?
benim kitabımda yok öyle bırakıp gitmek derken
bunumu kastetmiştin ?
erkek adam öylece bırakıp gitmez demiştin.
o zaman sende erkekliğin 'e' si yok.!!!

bak ağlıyor,okyanuslar,denizler,yedi kıta
belki de geri dönmeyeceksin
ama ben hep avutucam kendimi.
beni sonsuza kadar unutacaksın...
bütün denizler taştı.
tanıyamıyorum bu kenti.!
nasıl bir savaştır bu?
neyin savaşı ?
bana zarardan başka birşey vermiyorsun.
sana direnen güneş varya.
işte o pes etti.
gücü kalmadı artık.
bütün dünya ya yetecek kadar ışığı da yok.
karanlık perdesi çöktü çoktan.

zamanlaman o kadar güzel ki sevgilim.
kusursuz bir katil gibisin.
ifademi aldılar az önce
üzgünüm hemde çok...
seni ele verdim
beni öldürenin sen olduğunu söyledim.

bütün renklerim soldu sonunda
siyahta kar etmiyor matemime...

bak! hatırlıyormusn burayı?
izin vermemiştin bu sokağa girmeme.
senin yaşın tutmaz bu sokağa girmene demiştin.
neden diye sorduğumda
küçük sen ne anlarsın aşktan diye söylenmiştin kendi kendine.
aşkın yaşı varmıdır dedim.
sustun...
öylece baktın yüzüme
 o an anladım bittiğini.
işte bu yüzden yaşın tutmaz küçük sen bir bebek kadar masumsun
eğer bu sokaktan geçseydik seninle taşıyamayacağın yükler binecekti omzuna
sen kaldıramazsın ihanetleri,yalanları bu yüzden sen hep benim küçüğüm kalacaksın
biliyorum ki şimdi anlamaya çalışıyorsun ne demek istediğimi
keşke başka bir zamanda başka bir yerde tanısaymışım seni
unutmadan seni çok seviyorum küçüğüm
kendine iyi bak olur mu?
beni merak etme...
ben hergün senin başkalarıyla mutlu olduğun düşüncesiyle bir köşede kahrolurken
sen beni unut..
şimdi hoşçakal sevgilim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder