25 Kasım 2010

Şimdi biz yabancıyız bir birimize.
bunu kabullenmek  zor olmamalı artık
zaten bunca zaman yabancıydım sana
bana ağır gelen o kadar çok şey var ki
ama bunları söylemeye hakkım yok.
sözlerine aldansam da
başkalarından farklı olduğunu sansam da
istemediğim bir sürü durumun içinde olsam da
yakınmaya hakkım yok artık.
seni merak etmemeliyim hiç bir şekilde
kendi dünyanda mutluyken bunu sana cok görmemeliyim..
ne varki sevgilim sen benim seni düşündüğüm  kadar
düşünmedin beni.
ben seninle dünyayı unutmuşken
hayatımda ki herkesi silip bir tek seni düşünürken sen beni çoktan silmişsin.
hani seni başkasıyla gördüğüm o gece varya
hani beynimin ikiye bölündüğü
uykunun çatlayan başıma girmediği
unutamadığım
ağlamanın her türlü haliyke tanıştığım ve herşeyin bittiği
o gece demek öyle bitmesi gerekiyormuş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder